tisdag 24 januari 2012

Ont i foten!!

Haltar iväg till jobbet imorse och varje steg gör ont fast värktabletten har kanske inte börjat verka? Det är spring på jobbet också och det gör inte saken bättre. Men det var lite lugnare idag som tur va.
     Går in på Intersport på hemvägen, vet att där har dom en kille som är duktig på fötter och skor ska prata med honom. 
       Ta av dig skorna får jag undersöka foten säger han, du har säkert "Mortons syndrom" precis va jag tror sa jag. När han klämde ovan och under så fingrarna möts skrek jag rätt ut!! Ingen tvekan mycket enkelt att diagnostisera dig. Ska ta med mina jobbskor till honom så ska han sätta dit en pelott och se va jag går med för dojor på jobbet.
Han rekomenderade inte dessa skor.
Det gör ont bara jag tittar på dem.
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar