torsdag 22 november 2012

Onsdag 22/11

Hejsan!! Idag var det bestämt att jag och min PT ska ut på promenad och det blev en lång sådan! Två timmar gick vi men vi slank in på "Ta till vara" där jag hittade tre tallrikar till stugan lika sort som vi har där! Jättebra för det började minska sådana i skåpet där, roligt om vi kan äta på lika tallrikar. Därefter gick vi hem till mig och fikade och åt skorpor och "Lemon curd" som jag fått av Inger Mums!
Jag var riktigt mör i benen då jag kom hem så nu rör jag mig inte mera idag!! 
Ni ser ju själva att jag måste få bättre flås!!

    Tog mig en tupplur efter maten då det plinga på dörren och in kommer en fd granne och hälsar på, ville höra hur det var med Leif efter hans fall från taket. Det va så trevligt så vi satt och snacka bra länge och fika med honom. Vet inte om jag skrev tidigare att i nästa vecka ska jag jobba tre dagar min kollega är sjukskriven. Ska ju bli lite kul hade fått jobba mer men det får isåfall bli nästa år.
                                         Hejsvejs!!


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar