söndag 3 november 2013

Ruskväder.

Hejsan!! Idag är det grått och trist ute. Vaknar i morse och då va redan Leif borta han målar om våra köksstolar och vi ska ha dem som extra stolar. De blir sååå bra så jag säger till honom varför har vi inte gjort detta för länge sedan? Har redan två hemma på plats som är klara. Det ska bli så roligt att få nytt i kök och vardagsrum så fint det ska bli! Jag tog en cykeltur ner till Elgiganten för jag köpte ett fodral till min surfplatta igår men inte passade den inte, så jag gick hem och beställde precis den som jag vill ha "Mintgrön". Så idag lämnade jag tillbaka den igen. Då jag cyklade hem hade det börja regna så jag va som en dränkt katt när jaag kom hem. Åkte hem till Ola, Lina och Moa på em men såå fint det var där!! Både inne och utomhus!!



                                                Hejsvejs!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar